Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Photo views

A photo view

Kastoria

Αν θέλετε ακολουθήστε αυτόν εδώ τον σύνδεσμο και θα δείτε τις εικόνες που επιβεβαιώνουν

αυτά εδώ τα γραφόμενα: http://www.evanrizo.com/dirty%20kastoria.htm


Σήμερα στις 20-08-2006, μετά από 1-2 μέρες σχετικού καύσωνα η λίμνη της Καστοριάς παρουσιάζει αυτήν την εικόνα. Η δυσοσμία είναι τέτοια που θυμίζει κακώς οργανωμένα χοιροστάσια, αφού προσπαθήσαμε σε παραλιακό ταβερνείο να καθίσουμε, αντέξαμε την δυσοσμία αυτήν για 15ντάλεπτο.
Πριν 1-2 βραδιές κάποιες στημένες θεατρινίστικες εκπομπές σε κρατικό τηλεοπτικό κανάλι, μην πω καραγκιοζλίστικες θέλησαν με κάνα 2 εθελοντές "κολυμβητές" να μας πείσουν ότι αυτή η εικόνα της λίμνης είναι δείγμα υγιούς λειτουργίας της.Η παραπληροφόρηση καλά κρατεί σ'αυτόν τον τόπο και εμείς πανηγυρίζουμε για την αηδία. Αφού την βαφτίσουμε ομορφιά !!! -:))))
Φωτογραφίες της λίμνης Καστοριάς. Πέμπτη 9-6-2005, Πέμπτη 27-10-2005 και 02-04-2006, 08-04-2006 για την απόδειξη της διαχρονικότητας του σκουπιδαριού. Θα μπορούσε κάποιος καθημερινά να φωτογραφίζει το απέραντο σκουπιδαριό που επικρατεί σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, αλλά μας αρέσει να κολλάμε στις ομορφιές χωρίς να παραβλέπουμε τις ασχήμιες.
Απολαύστε εικόνες της αυτοαποκαλούμενης βυζαντινής αρχόντισσας.
Κάποτε ξέραμε ότι: Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά. Εγώ θα έλεγα ολόκληρη αρχοντιά.
Στην ''βυζαντινή αρχόντισσα'' -:)-:))) εκ παραδόσεως θέλουν να μας δείξουν ότι, όσο πιο πολλά σκουπίδια και βρωμιά στην λίμνη, τόσο πιο μεγάλη η αρχοντιά;;;;
Αν αφαιρέσουμε την φυσική ομορφιά που την περιβάλει, τι απομένει;;;... Ένα στρίμωγμα πολυκατοικιών!!! ( εκτός ελαχίστων μνημείων του παρελθόντος ).
Αυτή η ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ εδώ και κάποια χρόνια διεκδικεί και τον τίτλο της τουριστικής πόλης. -:)-:)))
Το αποκορύφωμα είναι ότι στις 2-2-2006 δέχτηκα από κάποιον απειλητικό μήνυμα ότι θα με χτυπήσει κάτω μέχρι θανάτου γιατί βάζω και αυτήν την όψη της Καστοριάς που κρύβουνε. Αχ αυτοί οι βυζαντινοί άρχοντες, τους τύφλωσε μάλλον ο τοπικισμός και άρχισαν να με απειλούν με θανάτωσή μου.
( εδώ θέλω να πω ότι αυτοί που ενοχλούνται και με βρίζουν είναι οι ελάχιστοι αλλά αυτός ο ένας αντέδρασε έτσι με απύθμενη θρασυδειλία του οποίου το όνομα έχω)
Επειδή τον τελευταίο καιρό δέχτηκα από κάποιους ακαλλιέργητους και τυφλωμένους τοπικιστές υβριστικές επιθέσεις, θέλω να τους πω ότι αν δεν κατάλαβαν καλά, αυτός εδώ ο ιστότοπος είναι καθαρά προσωπικός και δεν είναι ταξιδιωτικού πράκτορα ή ταξιδιωτικής εταιρίας. Εδώ σε αυτόν τον ιστότοπο παρουσιάζεται και μια άλλη πλευρά της Καστοριάς που δεν αποκρύπτεται.
Αλλά ώς γνωστόν οι ανελεύθεροι άνθρωποι και ακαλλιέργητοι δεν επιθυμούν ούτε και των άλλων την ελευθερία.
Καστοριά και τα πλατάνια της.
Όσα μέρη κι αν έχω επισκεφτεί που έχουν πλατάνια στα πιο κεντρικά σημεία, όπως πλατείες και δρόμους, πουθενά δεν είδα αυτήν την απίστευτα λυπηρή και αηδιαστική εικόνα που φαίνεται στις αμέσως πιο κάτω φωτογραφίες που τραβήχτηκαν στις 21-03-2006.
Η Καστοριά σχεδόν κάθε δύο χρόνια παρουσιάζει αυτήν την εικόνα των ακραία κλαδεμένων πλατανιών, κάτι που τόσα χρόνια δεν κατάλαβα γιατί το κάνουν. Ενώ σε άλλα γραφικά μέρη με ομορφιές που προέρχονται και από ανθρώπων έργα τα αιωνόβια πλατάνια τους δεν τα έχουν κλαδέψει ποτέ για να απολαμβάνουν εκτός από την οπτική ομορφιά τους και την δροσιά που προσφέρουν το καλοκαίρι κάτω από την σκιά τους. Για παράδειγμα είδα τόπους όπου κάτω από τα τεράστια πλατάνια να κάθονται άνθρωποι πολλές ώρες, ακόμα και να παίζουν τάβλι απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και την ευεξία που προσφέρουν τα πλατάνια αυτά. Εδώ στην Καστοριά σκέφτονται ακόμα και να τα κόψουν εντελώς γιατί λέει βγάζουν πολλά φύλλα.
Εδώ σ' αυτήν την πόλη περισσεύει η αρχοντιά.
This is also Kastoria. It looks sooo beautiful. -:)-:)

Σκουπίδια στην όχθη της λίμνης και μέσα στην λίμνη.
Αυτές εδώ τραβήχτηκαν στις 02-04-2006 και 08-04-2006. Η διαχρονικότητα του σκουπιδαριού στην όχθη της λίμνης Καστοριάς είναι εμφανής.


Οι πιο κάτω φωτογραφίες τραβήχτηκαν στις 30-07-2005. Έτσι φαίνεται η διαχρονικότητα της ''αρχοντιάς''.
Αυτές οι εικόνες εκτός από τα σκουπίδια μέσα στην λίμνη και έξω στην όχθη της, δείχνουν και σωρούς κουρεμένου γκαζόν που πετούν οι δημοτικοί υπάλληλοι. ( Θα μπορούσαν να το συγκεντρώνουν σε κάδους και με κάποια διαδικασία να φτιάχνανε βιολογικό λίπασμα).
Κάποιοι επιχειρηματίες δίπλα ακριβώς σε αυτήν την ρυπαρότητα στήσανε τραπέζια καφετεριών, κάποιος έστησε κρεβάτια και σαλόνια. Στις τελευταίες φωτογραφίες διακρίνεται ο αφρός που δημιουργείται με τα κύματα αλλά αργεί πολλές ώρες να διαλυθεί.
Στην Καστοριά τους δρόμους τους κατέκλυσαν τα αμάξια και τους πεζόδρομους τα τραπέζια και τα κρεβάτια των καφετεριών. Τουριστική πόλη βλέπετε. Όπου πεζός και η μοίρα του ή τύχη του αν προτιμάτε, σε αυτήν την πόλη.



Kastoria

λίμνη Καστοριάς

λίμνη Καστοριάς










27-10-2005
Τα σκουπίδια μπορώ να πω κατακλύζουν τις όχθες της λίμνης. Στην Καστοριά οι βάρκες αποκαλούνται καράβια, για όποιον γνωρίζει μπορεί να το εκλάβει σαν γνώρισμα που δεν επιτρέπει την αμφισβήτηση ότι οι φωτογραφίες είναι από την λίμνη της Καστοριάς. Υπάρχουν από τυφλούς τοπικιστές αμφισβητήσεις για το ότι οι φωτογραφίες είναι από την Καστοριά.(σε κάποιες από τις φωτογραφίες φαίνονται τα καράβια τα καστοριανά)
Χωρίς ίχνος τυφλού τοπικισμού και σαν πολίτης του κόσμου έμαθα να αγαπώ και να σέβομαι το κάθε κομμάτι της Γης, βλέποντας και αναγνωρίζοντας την αλήθεια σαν οφθαλμοφανή και συμφέρουσα προσπαθώ να την παρουσιάσω χωρίς να προσκολλούμαι στην ανθρωπογενή ασχήμια και μόνο σε αυτήν, μα να μη την παραβλέπω.

Στις 29-03-2006 η αδιαφορία για το σκουπιδομάνι συνεχίζεται. Η εικόνα του σκουπιδαριού στην όχθη της λίμνης είναι διαχρονική.
Τα σκουπίδια κυρίως τα αφήνουν οι ντόπιοι ερασιτέχνες ψαράδες

14-06-2005
Το τέρας του Λόχνες πέθανε ζήτω το τέρας της λίμνης της Καστοριάς.
''Απολαύστε'' εικόνες λίμνης.
Αυτήν την εικόνα παρουσιάζει η λίμνη κάθε καλοκαίρι ειδικά δίπλα στην λεωφόρο των κύκνων.
Φωτογραφίες της λίμνης της Καστοριάς στις 4 Ιουνίου 2005
Μόλις αρχίζουν οι ζέστες, αυτό που στην Καστοριά το ονομάζουν λίμνη παρουσιάζει αυτήν την εικόνα και η δυσοσμία γίνεται σχεδόν ανυπόφορη.
The name from this thing in Kastoria is, lake ( limni) -:)-:)))
Das Ding hier was unertraeglich stingt ,wird in Kastoria, Sea gennant.
Das ist in diesen Bildern gezeigt.


και αυτό είναι λίμνη Καστοριάς

και αυτό είναι λίμνη Καστοριάς

και αυτό είναι λίμνη Καστοριάς
Καστοριά.
Αν μεταδίδονταν η δυσοσμία, μπόχα που εκπέμπει αυτό που αποκαλείται λίμνη Καστοριάς κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και βλέπετε σ' αυτές τις φωτογραφίες, η αηδία θα ήταν τόσο μεγάλη που, πριν προλάβετε να κάνετε εμετό θα κάνατε κλικ, θα φεύγατε απηυδισμένοι χωρίς να ξανάρθετε στον ιστότοπο μου, ευτυχώς που η ιντερνετική τεχνολογία δεν έφτασε ακόμη εκεί.
Στις 12-10-2005 είχαμε το πέρας εξετάσεως του νερού της λίμνης Καστοριάς.
Η εξέταση έγινε από το γενικό χημείο του κράτους στην χημική υπηρεσία Ν. Φλώρινας, αφού παρατηρήθηκε έντονη μεταβολή του χρώματος του νερού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΣ
Είδος εξετάσεως
Μακροσκοπική εξέτασις
Αιωρούμενα στερεά
Βιοχ Απαιτ Οξυγόνο (BOD)5
Μέθοδος εξετάσεως
Μακροσκοπική
Σταθμική
Μανομετρική
Μονάς μετρήσεως
Όψις
mg/lit
mg O2/lit
Αποτελέσματα
Πράσινη λόγω φυτοπλαγκτού
320
400

Συμπέρασμα: Ύδωρ λίμνης ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΝ διότι έχει: Αιωρούμενα στερεά 320 mg/lit αντί του μεγίστου επιτρεπομένου ορίου 38 ( 30+8 ανοχή), Βιοχημικώς απαιτούμενον οξυγόνον (BOD5) mg O2/lit 400 αντί του μεγίστου επιτρεπόμενου ορίου 33 (25+8ανοχή). Απόφ Νομ 555/90 Πίνακας Ι, ΦΕΚ 297/Β/4-5-1990.
Τα αμέσως από κάτω γραφόμενα είναι διαπίστωση πολλών.
(Όποιος περνάει κοντά στην λίμνη από την δυσοσμία αισθάνεται την ανάγκη να χρησιμοποιήσει μάσκα προφύλαξης από την δυσοσμία. Φαινόμενο κατά τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού)
© Copyright 2005 Vangelis Rizopoulos. All rights reserved

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΥΝΗΓΙ, ΠΑΥΣΑΤΕ ΠΥΡ, ΚΥΝΗΓΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι να σταματήσει το κυνήγι άγριων ζώων και πτηνών. Ίσως ο πιο σημαντικός να είναι τα πρόστιμα που πληρώνουμε κάθε χρόνο για χατίρι των κυνηγών.
Όλα αυτά τα κουμπουροφόρα συντάγματα με τις στολές παραλλαγής που σκοτώνουν αυτά τα φτερωτά θαύματα και όχι θηράματα, είναι και δικά μας πουλιά.
Αυτό που οι κυνηγοί αποκαλούν χόμπι παραβιάζει κατάφωρα τα δικαιώματα όλων ημών των υπολοίπων πολιτών.
Η φύση δεν μπορεί να θεωρείται κάτι το ξεχωριστό από εμάς, η ζωή της φύσης είναι προϋπόθεση και της δικής μας ζωής.
Ντροπή στις πολιτικές εξουσίες που φοβούνται το πολιτικό κόστος και δεν απαγορεύουν το κυνήγι.
Αν θέλουν οι κυνηγοί να αποκαλούνται χομπίστες και όχι δολοφόνοι ας παρατήσουν τα όπλα και να πάρουν κιάλια. Απαιτούνται κότσια και εξυπνάδα για να φωτογραφίσει κάποιος ένα άγριο ζώο σε σύγκριση με το να τα σκοτώνει φορώντας φόρμα παραλλαγής και πυροβολώντας τα με επαναληπτική καραμπίνα.
Όλη η χώρα θα μπορούσε να γίνει ένας οικολογικός παράδεισος της Ευρώπης με οφέλη άπειρα μεγαλύτερα από αυτά του κυνηγιού.
Όλα τα πλάσματα επιτελούν έναν πολύτιμο ρόλο στον σοφό βιολογικό κύκλο.
Όταν ένας κρίκος της αλυσίδας σπάει κοστίζει σε εμάς, όχι στην φύση.
Το να σταματήσει το κυνήγι είναι θέμα κοινής λογικής, υπάρχει άραγε;
Εκτός της καταστροφής της πανίδας που επιφέρουν οι κυνηγοί, υπάρχει και το άλλο πολύ σοβαρό πρόβλημα μόλυνσης του περιβάλλοντος από τους τόνους πλαστικού και μολυβιού που πετιούνται από τα φυσίγγια και σκάγια των κυνηγών στην ελληνική φύση. Το μόνο που θέλουμε όλοι εμείς που είμαστε κατά του κυνηγιού είναι, μία πλούσια και υγιή φύση και το δικαίωμα όλων να την χαίρονται και απολαμβάνουν.
Η πανίδα της χώρας αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τα οποία επιτείνονται από το κυνήγι. Οι πληθυσμοί των πουλιών μειώνονται, απειλούμενα είδη βρίσκονται τουφεκισμένα και αυτή η ανατροπή της οικολογικής ισορροπίας έφερε τους αρουραίους. Το φυσικό κόστος το πληρώνουμε όλοι.
evanrizo
Τέτοια είναι τα έργα και οι ημέρες των ''ανδρείων'' κουμπουροφόρων που στις αντιπαραθέσεις, λόγω έλλειψης επιχειρημάτων το μόνο που κάνουν είναι να βρίζουν, να προσβάλουν και να απειλούν.
Αίσχος και στην πολιτεία που επιτρέπει την οπλοφορία σε επικίνδυνους ανθρώπους.
Ν τ ρ ο π ή
Ντροπή πρέπει να νοιώθουμε οι κάτοικοι της Φθιώτιδας για το έγκλημα που έγινε τούτες τις μέρες κι εμείς δεν κάναμε τίποτα για να το σταματήσουμε.Τουλάχιστον 20.000 πουλιά, κυρίως τσίχλες, κοτσύφια, γερακότσιχλες, καλημάνες κ.α. υπολογίζουν απ’ το Δασαρχείο ότι σκοτώθηκαν απ’ τους κυνηγούς αυτές τις μέρες που το χιόνι κάλυψε τη Φθιώτιδα. Δίπλα στα σπίτια μας, στα πάρκα, στις ελιές, στα τριφύλλια, στους δρόμους, παντού όπου προσπαθούσαν να βρουν λίγη τροφή και καταφύγιο τα δύστυχα πουλιά, έβρισκαν μπροστά τους οπλισμένους καραμπινοφόρους που τα εκτελούσαν εν ψυχρώ. Τα καταστήματα ξεπούλησαν για πρώτη φορά όλα τα αποθέματα φυσιγγιών που διέθεταν, γέμισαν οι ελιές άδεια κουτιά και κάλυκες, γέμισε ο τόπος μας τόνους μολύβι για να δηλητηριάζει το χώμα μας και τα νερά για εκατοντάδες χρόνια. Ντροπή στους κυνηγούς που εκτελούσαν πεινασμένα, ξεπαγιασμένα απ’ το κρύο πουλιά κι αυτό το έγκλημα το θεωρούν κυνήγι, «χόμπυ» και σπορ! Ντροπή στην πολιτεία και σ’ όσους είχαν τη δυνατότητα να αποτρέψουν αυτό το έγκλημα και δεν το έκαναν, γιατί υπήρχε τέτοια δυνατότητα από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Με απόφαση του Περιφερειάρχη μπορούσε να απαγορευτεί το κυνήγι για κάποιες μέρες. Ντροπή στα Μ.Μ.Ε. που αποσιώπησαν το έγκλημα ενώ τους έγιναν καταγγελίες. Φαίνεται τα δολοφονημένα κοτσύφια και τσίχλες, έστω και χιλιάδες, δεν «πουλάνε», δεν ανεβάζουν τηλεθέαση όπως τα παπαδοσκάνδαλα! Ντροπή σ’ εκείνους που τους πλήγωνε αυτή η βαρβαρότητα και δεν κινήθηκαν όπως χρειαζόταν για να τη σταματήσουν. Η παιδαγωγική ομάδα του Κ.Π.Ε. Υπάτης Κώστας ΚαββαδίαςΣτέλιος ΣυλεούνηςΗλίας ΚοντόςΘανάσης ΜαγουλάςΜπάμπης Χονδραλής
ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ

«Το κυνήγι είναι μια μορφή πολέμου»
Γκαίτε


Γράφει ο Δρ Ευστάθιος Αβρααμίδης

Ανέβαλλα την ενασχόληση μου με το θέμα αυτό, αν και το θεωρώ πολύ σημαντικό, μέχρι πρόσφατα, όταν είδα την είδηση ότι οι κυνηγοί διαμαρτύρονται, επειδή δεν τους δίνεται άδεια να σκοτώσουν το «απριλιάτικο τρυγόνι» (ύστερα ίσως ακολουθήσει το μαγιάτικο χελιδόνι και ο αυγουστιάτικος κότσυφας). Απειλούν μάλιστα να κατέλθουν στις εκλογές για να διεκδικήσουν το δικαίωμα τους να σκοτώνουν τα πουλιά που ανήκουν σε όλους μας – αυτή κι αν είναι απειλή. Αυτοαποκαλούνται «Ομοσπονδία κυνηγίου και διατήρησης της άγριας ζωής» και διατείνονται ότι είναι περιβαλλοντιστές. Εννοούν, προφανώς, ότι την άγρια ζωή την διατηρούν σκοτώνοντάς την!! Η προσπάθεια να παρουσιαστεί ως περιβαλλοντισμός, κάτι που είναι ακριβώς το αντίθετο, μου θυμίζει κάτι από τον Γκαίμπελς.
Οι κυνηγοί λένε, ότι το κυνήγι βοηθά στην διατήρηση της ισορροπίας των ειδών στη φύση. Είναι γνωστό από οικολογικές μελέτες, ότι η φύση βρίσκει από μόνη την ισορροπία της, η οποία παραβιάζεται, από τις παρεμβάσεις του ανθρώπου. Ας το αντιπαρέλθουμε όμως, για να δούμε τι γίνεται στη Κύπρο. Τα περισσότερα «θηράματα» ή θύματα καλύτερα των κυνηγών, εκτρέφονται από την υπηρεσία θήρας για να αφεθούν «ελεύθερα» κατά τη κυνηγετική περίοδο - έτσι διαταράσσεται η ισορροπία των ειδών στη φύση. Κατά την εκτροφή τους τα πουλιά, οι πέρδικες για παράδειγμα, έχουν την παραπλανητική εικόνα, ότι ο άνθρωπος είναι φίλος τους, ενώ τα ταΐζει μόνο και μόνο για να έχει τη χαρά να τα σκοτώσει μετά. Έχοντας μεγαλώσει υπό αυτές τις συνθήκες σε κλουβιά, τα πουλιά δεν αναπτύσσουν αντανακλαστικά άμυνας και γίνονται εύκολη λεία για τους κυνηγούς - αλήθεια γιατί δεν πάνε να τα πυροβολούν κατευθείαν στα εκτροφεία; Η συμπεριφορά του ανθρώπου, του κορυφαίου όντος της δημιουργίας, απέναντί τους, είναι για τα πουλιά και τα ζώα γενικά, μια οδυνηρή έκπληξη. Μου φαίνεται ότι ο άνθρωπος έχοντας αναπτύξει μια σχέση βουλιμίας και απληστίας έναντι της φύσης και έναντι των άλλων όντων που κατοικούν στον πλανήτη, μπορεί να τα ανεχθεί μόνο όταν είναι νεκρά ή στο κλουβί. Εκτός αν μπορεί να τα εκμεταλλευτεί διαφορετικά. Αν μάλιστα σκεφτούμε ότι πολλοί κυνηγοί εγκαταλείπουν τα σκυλιά τους όταν τελειώσει η κυνηγετική περίοδος, καταλαβαίνουμε ακόμα καλύτερα τη σχέση που έχει ο άνθρωπος με τα ζώα που τον υπηρετούν.
Κατά την άποψή μου, η βία δεν είναι τέτοια μόνο όταν εκφράζεται εναντίον των ανθρώπων, αλλά και εναντίον άλλων μορφών ζωής. Ίσως μάλιστα, η βία να είναι ακόμα χειρότερης μορφής, όταν ασκείται εναντίον όντων πιο αδύναμων από εμάς, όπως τα πουλιά ή τα ζώα. Πολύ περισσότερο όταν οι άνθρωποι, όπως ξέρουμε, δεν σκοτώνουν επειδή έχουν ανάγκη να φάνε, όπως κάνουν τα άγρια ζώα, αλλά από ευχαρίστηση!! Και κομπάζουν μάλιστα γι αυτό.
Πρέπει να πω ότι δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να κάνει κηρύγματα ηθικότητας ή πνευματικότητας. Θέτω απλά προβληματισμούς. Με ανησυχεί πολύ λοιπόν, που η θανάτωση ζώων, μπορεί στον αιώνα μας να θεωρείται άθλημα ή χόμπι, όπως το κυνήγι των πουλιών ή των λαγών ή της αλεπούς στην Αγγλία ή ακόμα η βαρβαρότητα των ταυρομαχιών στην Ισπανία. Τα ζώα όπως ξέρουμε είναι πολύ ψηλά στην εξελικτική κλίμακα των όντων. Μπορεί να μην έχουν την συνείδηση των ανθρώπων, έχουν όμως μια φυσιολογία σχεδόν ίδια με την ανθρώπινη. Έχουν τη δυνατότητα να αισθάνονται τον πόνο και είναι ικανά για χαρά και λύπη. Όσοι έχουν ζώα, ξέρουν ότι είναι ικανά για πρωτοφανή αφοσίωση. Διερωτώμαι λοιπόν πως είναι δυνατό να διασκεδάζουν και να χαίρονται οι άνθρωποι, προκαλώντας πόνο ή θάνατο σε άλλα όντα και αυτό να θεωρείται έθιμο. Τόσο πολύ έχουμε εθίσει τη συνείδησή μας στη σκληρότητα, ώστε αυτή να θεωρείται κάτι φυσιολογικό;
Το κυνήγι είναι κάτι παράδοξο, που θεωρείται φυσιολογικό, όπως τόσα και τόσα στην πορεία του ανθρώπινου πολιτισμού. Συνδέει τον άνθρωπο με το άγριο παρελθόν του, τότε που ντυμένος με δέρματα και ζώντας στα σπήλαια, κυνηγούσε ζώα για να τραφεί. Προσωπικά, όντας εκ φύσεως αισιόδοξος, πιστεύω, ότι σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον, το κυνήγι θα αντιμετωπίζεται ως κάτι που ανήκει στις κακές στιγμές της ιστορίας μας. Φτάνει να θυμηθούμε ότι πριν από 150 περίπου χρόνια οι άνθρωποι σκότωναν όσους ανθρώπους είχαν μαύρη επιδερμίδα, σαν να ήταν ζώα και ότι η δουλεία ήταν κάτι φυσιολογικό. Η κατεύθυνση που θα πρέπει να ακολουθήσουμε, είναι η κατάργηση του κυνηγίου. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω δημοψηφισμάτων στις ευρωπαϊκές χώρες. Τα οικολογικά κινήματα θα πρέπει να προωθήσουν αυτή την ιδέα της ειρήνης με τη φύση που μας περιβάλλει. Ο πόλεμος με τα πουλιά και τα ζώα με τα οποία μοιραζόμαστε τον πλανήτη, θα πρέπει να σταματήσει. Η κατάργηση του κυνηγίου - θα προσέθετα και των σφαγείων – θα ήταν κατά την άποψή μου, ένδειξη εξύψωσης και εκλέπτυνσης της συλλογικής συνείδησης της ανθρωπότητας.
Ας μου επιτραπεί να κλείσω με μια φράση από το τελευταίο μου βιβλίο(«Αναζητώντας την Ελευθερία»): «Όσοι σκοτώνουν τα πουλιά, σκοτώνουν ταυτόχρονα αυτό που τα πουλιά συμβολίζουν και εκπροσωπούν, δηλαδή την αθωότητα, την ελευθερία, τη κίνηση, τη χαρά, την ειρήνη.»